درباره دکتر فرهاد فروغی

  • دانشجوی دکتری حرفه ای برندسازی- مرحله پایان نامه، آکادمی برند ایران(دانشگاه جامع علمی کاربردی)
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران (گرایش بازرگانی بین الملل) 1380
  • کارشناسی مدیریت بازرگانی، دانشگاه فردوسی مشهد 1377

سوابق شغلی و تدریس

  • مدرس و تسهیلگر : شرکت های تولیدی و خدماتی(20 سال) ، دانشگاه صنعتی سجاد (7 سال)، علمی کاربردی پارت لاستیک (2 سال)
  • ارزیاب رسمی کانون ارزیابی (AC) : شرکت توسعه و برنامه ریزی منابع انسانی خراسان رضوی (از سال 96 تا کنون 1404)
  • ایجادکننده و مسئولِ توسعه منابع انسانی: ره آورد گستره شرق، -5/6 سال  (1386 – 1380)
  • مدیر مطالعات و نیازسنجی آموزشی: کالج دانشگاه فردوسی مشهد- 5/2 سال (1389 – 1386)
  • مدیر توسعه منابع انسانی سازمان فروش(تهران) / ارشد فروش(مشهد) / مدرس: شرکت گلستان- 5/3 سال (1393 – 1390)
  • مدیر منطقه یک کشور (مدیریتِ فروش 9 استان، 5 شعبه، 32 نماینده فروش)/ مدرس: شرکت عالیس-5/2 سال (1395 – 1393)
  • مشاوره و تدریس : شخصی- 5 سال (1400-1395)
  • مشاور فروش و بازاریابی، مدرس 7 دوره آموزشی : گروه کارخانجات چینی مقصود -7 ماه (1396)
  • مدرس و تسهیلگر کارگاه 12 ساعته دیسک(DISC) : سازمان ترافیک شهرداری مشهد (270 نفر).
  • دبیر علمی و اجرایی و مدرس- طرح سرباز مهارت (1000 نفر): جهاد دانشگاهی مشهد و ستاد مشترک و  وزارت جوانان (1399)
  • مشاور اجرایی برندینگ، نمایندگی نهایت نگر شعبه مشهد: فین تک رابین چی- 1 سال (1400 – 1399)
  • مدیر تعالی منابع انسانی( توسعه شایستگی، آموزش و یادگیری): گروه صنعتی نیان الکترونیک- 5/3 سال (1404-1401)
  • ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران با روش رنکینگ و AHP – ره آورد گستره شرق
  • سنجش جامع رضایتمندی سازمانی کارکنان-ره آورد گستره شرق
  • مشاوره و ناظر پروژه برنامه ریزی استراتژیک-شرکت کارتن مشهد
  • طرح تحول منابع انسانی سازمان فروش (Road Map) -بر اساس برنامه استراتژیک 1595 گروه صنعتی)- شرکت گلستان تهران.
  • طراحی مدل شایستگی و اجرای ارزیابی جامع از 110 سرپرست فروش کشور_ شرکت گلستان تهران.
  • طراحی Dress Code برای فروشندگان حضوری و تلفنی _ شرکت گلستان تهران.
  • ایجاد و توسعه سازمان یادگیرنده(LO)_شرکت ره آورد گستره شرق
  • عضو تیم طراحی مدل شایستگی و ارزیاب کانون ارزیابی (AC) مدیران پایه شهرداری مشهد
  • تهیه نقشه ادراکی مشتریان (Perceptual Map) برای چهار برند رقیب _شرکت عالیس
  • مشاوره و اجرای برندینگ فین تک رابین چی-کارگزاری نهایت نگر
  • طراحی مدل شایستگی معاونین و مدیران- نیان الکترونیک.
  • اجرای مینی کانون ارزیابی، جهت ارزیابی شایستگی متقاضیان استخدام- نیان الکترونیک.
  • بهبود روش ارزشیابی اثربخشی آموزشی: تلفیق روش کرک پاتریک و هالتون(TOL)- نیان الکترونیک.
  • طراحی مدل یادگیری تیمی (TBL)- نیان الکترونیک.
  • طراحی و اجرای دوره های میکرولرنینگ- نیان الکترونیک.

رزرو جلسه مشاوره

در حال بارگذاری...

رویدادها و کارگاه های آموزشی

آدرس جهت دریافت مشاوره حضوری

    سبد خرید